Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 30 View Live

Clik here to view.

Paris je t’aime x 3 (dia 1)

Visiteta curta però intensa de dos dies (una nit) a la cité de l’amour per celebrar els tres anyets. Coneixem la ciutat de sobres, i cada any descobrim llocs nous i ens quedem amb ganes de tornar-hi!...

Clik here to view.

Paris je t’aime x 3 (dia 2)

Diumenge vam matinar per començar el dia sota terra. Haviem d’anar cap a l’aeroport després de menjar però ens va donar temps de fer 3 imprescindibles: 1. Visita a les Catacombes de París (pell de...

Le Tour 2011

Dissabte de Tour a l’etapa amb final al Plateau de Beille. Per arribar-hi vam triomfar moltissim agafant el tren a La Tor de Carol fins a Les Cabannes (19€ anar i tornar). Un cop allà el caos de cotxes...

Saltant per la Bretanya!

Vistes des del nostre restaurant preferit! Le Derwin: Fruits de mer i crêpes! Saltant per la Bretanya! was last modified: February 9th, 2012 by Gemma

Nadal a París

Siii, som pesadets amb París!! Aquest any hi hem estat dos caps de setmana, però és que està tan aprop!! I sempre hi ha coses noves a veure! …Tot i que també ens està costant tenir tots els clàssics...

Clik here to view.

Escapada a Chamonix: neu, neu i més neu!

Per reis, vam passar 3 dies a la Vall de Chamonix. No teniem més vacances, així que vam aprofitar el festiu de reis per fer una escapadeta a la neu! Per arribar a Chamonix, vam agafar un vol d’easyjet...

Setmana Santa

Aquesta Setmana Santa vam pensar en fer ruta en cotxe apropet perquè en sortís més barato (meeeentira!). Total, que ens vam gastar en marisc i peix el que ens hauriem d’haver estalviat! Catxis! Bueno,...

Clik here to view.

Celebrant 5 anys junts a Paris, mon amour!

5 anys es mereixen una escapada especial, però només amb el cap de setmana no ens donava per anar molt lluny… Així que vam triar un clàssic: París! En plena onada de fred… brrrrrrrr Coses noves i...

Clik here to view.

Pica d’estats: mínima eficàcia, màxima diversió!

El darrer cap de setmana de juliol vam intentar pujar la Pica d’Estats per celebrar els 30 anys de la Mire i meus. La haviem pujat als 15 anys juntes i ens feia gràcia repetir l’experiència pel cantó...

2 Rutes per la neu a la Cerdanya

La setmana passada vam fer dues rutes per fer amb raquetes de neu (o caminant, com nosaltres)  molt tranquil·les i per a tots els públics a la Cerdanya. Les dues són circulars, boniques i no molt...